vrijdag 29 maart 2013

Lezersbrief aan DS

Behalve mijn steunbrief aan meester Haentjens zelf, heb ik inmiddels ook een lezersbrief gestuurd naar krant De Standaard (bij alle andere Vlaamse kranten is het mij volstrekt onduidelijk hoe je dat, vanuit Nederland, online kunt doen; misschien moet ik er dadelijk nog even naar kijken, en kan ik onderstaand tekstje ook wel per email versturen...)

Hou het in de gaten, of je die nu ook ook gepubliceerd ziet verschijnen!


"mr. Haentjens steunen!
Wanneer mr. Haentjens in de zaak De Gelder cassatie overweegt, of andere juridische mogelijkheden voor een juister proces, dan verdient dat alle lof, alle achting, en zeer veel steun vanuit de samenleving. Het bestek van een lezersbrief of een reactie via het inter-net is veel te kort om hiervoor uitgebreid argumenten te geven. Mag ik daarom via deze weg verwijzen naar mijn weblog, waar ik de afgelopen week hieromtrent wel vijf artikelen heb geschreven. Ik hoop, als moeder van een jongen met Asperger, dat nog meer men-sen zich “met naam en toenaam” zullen durven uitspreken in deze zaak, experten aan universiteiten zowel als ervaringsdeskundigen. En dat zij zich samen zullen willen bun-delen om een halt toe te roepen aan het primaire denken in deze en gelijkaardige kwes-ties. 
“Dewinter wil Kim De Gelder aan de galg”, las ik op gva.be. “€ 3.650.000”  zou hij ons anders kosten, “een schande!”... Laten wij toe dat mensen als mr. Vermassen hiertoe de voorzet blijven geven (met de “€ 200 per dag” in zijn pleidooi)? Of dromen wij ons een ander Vlaanderen? En dragen daartoe bij! 
Leest u even: http://gooltjes.blogspot.nl/ 
Lieve Verhelst"


Reacties zijn natuurlijk net zo goed welkom via de knop "Geen opmerkingen" onder dit artikel.

Wie mijn brief aan Haentjens zou willen lezen, gelieve te reageren via mail: lv_verhelst@yahoo.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten